Invigning

Hej på er
Idag har vi haft invigning av våra nya fina lokaler på min arbetsplats. Så i kväll ska vi ha middag med en massa "höjdare". Trevligt att gå ut och äta god mat;)

Igår var jag och Filippa på en liten modevisning. Det var riktigt bra! Affären firade 60 år så därför visade man mode från 50-talet och framåt. Vad mycket fina klänningar det var på den tiden! Men det var väl inte lika mycket slit och släng då som det är nu... Jag har faktiskt använt många av min mammas och mostrars klänningar när jag har varit på olika bröllop och fester. Dom var riktiga partyteasers på den tiden så det finns massor att välja på!Jätteroligt att ha nåt som ingen annan har och oftast har jag fått mycket beröm för just dessa kreationer.

I morgon är jag ledig och hoppas på att kunna sova ut....
Får väl se hur det blir med det, hmmm

Med hopp om en mysig afton/Pillan


Jag och "fotbollen" redo för modevisning


Tack för alla fina kommentarer! Det blir första gången som jag kommenterar här inne men fler gånger lär det bli =)



Gud så snygg du är som gravid! Puh, att gå i klackar var inte helt lätt sista månaderna men du ser ut att fixa det galant!



Såg att ni beställt en Crescent, bra val! Tidigare har vi bara haft en butik som varit återförsäljare här i stan men nu har vi plötsligt två så märket lär vara på framfart. Snygg och smidig!



Hoppas du får en riktigt kul kväll!



Kraam /Katta

Vilken söt o fin mage, jaaa hela du e söt o fin. :o) Hoppas ni mår bra. Kram

Snyggt! Den där magen klär dig ;)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se