Kalasfredag




Älskar presentpapper, det finns så mycket fint att fixa med!



Härliga soliga lediga fredag! Helt underbart och idag fyller en av mina älsta vänner som också är Filippas gudmor år. Grattis Kamilla! Hon är dessutom en av dom bästa på att baka, så den här dagen ser jag alltid fram emot. Hoppas att jag kanske kan fråga om nåt smarrigt recept som hon vill dela med sig av till oss;)

Ja det där med att sova ut gick inge vidare för här sitter jag nu i arla morgonstund...Men det kan vara skönt att ta en liten nap på eftermiddagen i stället.

Gårdagskvällen bjöd på riktigt god mat!
Kräft och räksallad
Pepparstek gjord på en perfekt oxe
Panna cotta med blandade bär
Mums!

Jag och A ska åka iväg och hämta vagnen nu på morgonen, snabb leverens!
För sedan åker han och möter upp sina kompisar. Dom ska tillbringa helgen med fiskemässa... bo på hotell och umgås. Hoppas ni får kul!
Han är uppbokad 2 helger nu på roligheter men jag har faktiskt också något på G med Filippa, återkommer om detta.

Innan jag kan besöka kakbordet hos Kamilla så ska jag köra ett pass med indoor på förmiddagen. Skönt att träna av sig så här mitt på dagen. Är så glad att jag inte har några foglossningar och dylikt utan kan hålla igång så mycket som känns bra!

Hoppas solen skiner på er med/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se