Pernillas dag


 Glad på Pernilla-dagen!



31 maj och det är alla Pernillor och Petronellors dag!
Solen strålar från en klarblå himmel och temperaturen är så härligt skön:)

Jag har jobbat en sväng, blivit bjuden på lunch av A och sedan slappat på balkongen. Sämre kan man ha det....


Benen ska bli bruna..

Ska i väg och träna en sväng vid femtiden. Blir ett Indoor pass och lite styrka.
Ska bli kul och träffa mina träningskollegor som spenderat helgen i Åre på inspirationskurs! Tyckte det var lite overkill för mej att åka med..  Annars älskar jag sådana träningsconvent, man får en otroligt push och massor med inspiration och energi!

Men det gör inget att jag inte åkte med för darling har bjudit mej till Åre nu i helgen istället!! Vi ska ha det så mysigt, äta gott, bada, relaxa, spa-a... you name IT!

 I kväll ska jag baka lite Cookies. Dessa ska jag lägga i frysen tills den 10 juni då jag fyller år;)

Mys i solen/Pillan



Balkongfördriv!






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se