Skön förmiddag



Grattis alla mammor!



Sov fram till 07.45 vilket är relativt länge för mej. Var fortfarande lite trött men bebben tyckte att det var skojigt att leva om... Så det var till att kliva upp, bara att vänja sig vid att liten styr!

Efter frukost tog jag och A en skön prommenad.
Eller skön och skön, jag har börjat få ont på alla möjliga ställen när jag power walkar.
Ändå är det inte så mycket power så det är värt att nämna längre..
Därför kan jag verkligen rekommendera Indor Walking som gör att man känner sig nästan viktlös och kan t om jogga utan krämpor! Så en perfekt träningsform för gravida.

Vi åt en härlig middag igår kväll med parmesangratinerad lax, potatissallad med gräslök och en fräsch sallad.
Till efterrätt en av dom godaste tårtorna jag ätit! Måste få recept av mammi så ni kan få det;)

Nu blir det en eftermiddag på jobbet.

Ha en fortsatt skön söndag/Pillan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se