Snälla söta mamma



Pretty in pink


Perfekt med hjul och draghandtag


Min mamma har varit i Tunisien en vecka och kom hem med presenter till mig och Fillan! Jag hade önskat mej en ny weekendbag och jag fick en alldeles perfekt, i rosa...
Ser plastig ut på korten, antar att det beror på blixten men den var helt underbar i skinn, mjuk och soft!

Mamma åker varje vår med en vännina och dom brukar varva Grekland, Spanien och Turkiet. Men i år vill dom se nåt nytt och dom var väldigt positivt överraskade!
Jättegod mat, väldigt bra shopping och billigt pga att dom fortfarande har sin egen valuta - dinarer (tror jag). Stränderna var alldeles kritvita och hotellen väldigt fina. 
Så ett tips från "mammacoachen" res till Tunisien nästa gång!

Pappa ska förresten till Istanbul i helgen och titta på Formel 1. Något han velat göra en längre tid!
Annars åker han alltid till alperna och skidar på vårvintern, så i mars var han i Schweiz.
Undrar om han också har med sig presenter hem.... hmmm kanske inte hans bästa sida, presentköp, men han är ju bra på så MYCKET annat!

Nu ska jag iväg och handla. Svänga ihop en pasta-sallad och baka lite hallongrottor. Sen blir det jobb i eftermiddag.
Förresten det var ingen höjdare Eurovision i går, men jag vet att det blir bättre på torsdag. Synd för Anna som får större motstånd.. Men jag tror hon fixar det;)

Trevlig onsdag/Pillan


Läcker weekendbag,

bra att ha en snäll mamma :-)



Hoppas hallongrottona blir bra, jag är sååå baksugen men det får bli en annan dag.



Kramar Anna

Ja visst är det roligt med presenter... Mammor är snälla!!! Nu är det ju morsdag på söndag också...

Kram Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se