Sweet Lemon



Mina nya bästisar i badrummet!


Ja veckan har börjat och jag har avverkat bådejobbpass och aerobicsklass. Nu sitter jag här ny duschad och fräsch efter en omgång med min nya favorit från Body Shop, Sweet Lemon! Har ni provat den? Helt underbar doft och skön peeling. Body creamen är som alla andra ur deras sortiment, jätteskön på huden!

När jag slutade jobbet tog jag mej i kragen och putsade av fönstren i köket. Har inte fixat dit några gardiner ännu, det får bli morgondagens projekt. Men åhh vad skönt att man kan se ut igen....

Blev jätteglad förut när jag zappade på tv:n och dom visade att The Tudors ska köra igång den 16 maj! Fantastisk serie med fina miljöer och en härlig historia, som ju delvis är sann. Men hela sanningen kan man aldrig riktigt veta, utan bara tänka sig hur det verkligen var på den tiden!

Ha en skön kväll/Pillan


Mina söndagar är räddade framöver!






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se