Tidig lördag




Här bjuds det på lax ikväll


Jag klev upp tidigt i morse för att arbeta en sväng. Smög upp och njöt av en kopp fullkornsvälling. Sessan gjorde mig sällskap en liten stund men bestämde sig för att sova verkade skönare och gick tillbaka till sängs igen...Skönt för henne!

Jag tog en prommenad och det var härligt. Underbart med den skira grönskan som är nu. Det hade regnat under natten och häggen doftade ljuvligt längst min väg till jobbet.

Gårdagskvällen var jättetrevlig och det blev en långsittning på resturangen. Vi blev kvar i 5 timmar! Vi hann avhandla en del vill jag lova... Filippa åkte i väg på en privat fest men kom hem på utsatt tid;)

Ikväll har vi bjudit hem mamma på middag. Jag jobbar i morgon eftermiddag så vi firar idag istället. Det blir lax med goda tillbehöv och tårta till efterrätt!

Kom i håg alla mammor i morgon!!

Kram//Pillan



Hej v 32, riktig kanonkula! Va roliga ränderna på tröjan blev..


Ser ut att bli en riktigt god middag :) Riktigt fina råvaror! Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kram E

Åh härlig mage, du ser ut att vara i grym form :-) Jag bara äter hihi...



Hoppas ni får en mysig grillkväll,

kramar Anna





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se