Fredag med lunch & mys



Jag kunde inte hålla mig ifrån den årliga lunchen på Storhogna. Så jag och Nikki hämtade upp Jenny och anslöt med vinklubben för en härlig lunch!



Nikki blev såklart uppassad av alla "tanter" här med Urre

Ja eftersom vi inte har så långt till fjällvärlden så bestämde vi oss för att möta upp mina "vinisar" på trevliga Storhogna i går. Vi brukar alltid ta en spa-dag med lunch som ett trevligt avbrott i allt partajande....
Jag hämtade upp Jenny som sedan stannade kvar för att festa vidare med alla andra tjejer. Lunchen var som vanligt toppen och sällskapet likaså, oj vad vi skrattade och hade trevligt! Sedan begav jag mig hemåt och där väntade fredagsmys med Idol....(en småbarnsmammas partykväll)



Det luktar fredagsmys hos Pillan...

Har varit ute en sväng och handlat farsdagspresenter och nu ska jag ringa tjejligan och höra om dom e lika pigga som jag idag:)

/PIllan


Vad mysigt ni har där upp i norr:-)



kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se