Godsaker i en påse



Min mamma kom förbi med den här söta påsen...



Spännande innehåll, verkar vara nåt ät- och drickbart..





...ahh glögg & pepparkakor, precis vad jag gillar!

Har precis kommit hem efter en uppfriskande prommenad. Blev verkligen helt svettig för det var inte det lättaste att köra vagnen nu! På vissas ställen var det nästan oplogat och väldigt tungkört kan jag lova...
Men nu känns det skönt så här efteråt;) Det blev inget spinningpass igår för det var fullbokat men jag både styrketränade och gick på ett indoor pass istället. Helt underbart kan jag lova.

Idag är första gången på en föräldragrupp som ska starta. Vi ska träffas ca 10 ggr och "avhandla" diverse ämnen. Vi hade aldrig någon grupp innan förlossning så det är jättekul att det ska startas upp en nu istället. Trevligt att träffa andra föräldrar och bebisar!

Nu ska jag ägna mig åt pås-innehållet:)

//PIllan


Vad roligt med en föräldragrupp, jag trodde bara att man fick gå det med första barnet? Det hade jag gärna också gjort igen, kul att träffa andra och byta tankar och erfarenheter samt att det är ganska skönt med någon/några schemalagda aktiviteter per vecka när man är föräldraledig som passar både förälder & barn :-)



Ha det så trevligt med alla andra mammor och barn, kramar från Caroline!



PS. Tack för alla kommentarer och hälsningar den sista tiden, nu när vi så smått börjar få till lite rutiner här hemma skall jag bli bättre på det själv igen ;-) DS.

Vilket gott innehåll i påsen! Önskar att jag hade en sån nu :) ska gå och göra en smoothie istället. kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se