Hemma igen





Är man i Sundborn måste man ju ta en sväng förbi Carl Larsson såklart;)


Borta bra men hemma bäst, så är det väl nästan alltid!
Nikki sov hela bilresan hem så nu var det självklart skönt att sträcka ut sig  och rulla runt med sina leksaker igen. Damen blir dessutom 4 månader idag, can´t believe it....

Fredagen i Dalarna bjöd på strålande solsken och flera minusgrader så det var perfekt för en skön prommenad. Kvällen tillbringades som vanligt i soffan framför dumburken. A däremot styrde kosan mot Leksand för hockey-match såklart.




Jag fyllde några shoppingkassar och det blev en hel del stjärnor (ovanligt Pillan) här en liten peak...

Men bara därför fick han offra lördagen för shopping tillsammans med mig:)
Lager 157 fick påhälsning av oss och där inhandlades faktiskt några klappar! Sedan var vi en sväng till supermysiga Norrgården vid gruvan i Falun. Absolut värt ett besök om du gillar lantlig inredning!

Nu måste jag ta vagnen och gå mot matvaruaffären för att fylla upp en ekande kyl.

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se