Julens godaste



Japp det är precis vad det är...



Jag Älskar glögg och faktiskt helst utan alkohol. Minns ni Bobs saftglögg, den tycker jag var outstanding. Har tyvärr inte hittat den på senare år så Blossa får duga:)

Nu har snön hittat till oss här i södra Norrland med. Jisses vad det blåste tidigt i morse! Så nu passar det extra bra att dricka lite värmande glögg. Har iof gjort det några gånger redan men nu är det väl "lagligt"...

Helgen som kommer är vinklubbens årliga partyhelg i Vemdalens då vi alltid dricker årets glögg och bedömmer denna. Men iår får pinglorna klara sig utan mig. Lilla Nikki går före såklart men jag erkänner att det drar lite i partytarmen.. :)
Hoppas ni får superkul tjejer, jag kommer att tänka på er!

Idag ska nog mamsen få besök av mig och Nikki, hon har ju ledig dag och jag blir nog kaffesugen snart. Annars bjuder dagen på frissabesök för mig, jippi! Klipp och färg står på agendan.

/PIllan


Låter skoj med årets glögg :-) jag föredrar också alkoholfri men jag ser fram emot att smaka blossas med saffran.



Har ni fått många cms nö? Här blev det slask av det hela :-(



Hoppas håret blev fab!

kramis





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se