Mamma-Dotter tid tillsammans



Jag och Fillan på bilderna här nere i vänstra hörnet, Fillan i svart jag i grått.

Måndag kvällarna är lite heliga för mig. Då får jag köra en timmes härlig core och jag får göra det tillsammans med Filippa. Så kul att kunna träna tillsammans:)
Perfekt träning för Filippa inför slalomsäsongen och helt avgörande för en nybliven bebismamma.

Core stärker hela bålmuskulaturen och bäckenbotten. Det går att utföra både med eller utan boll. På måndagar kör vi cirkel-core som innebär att man jobbar två & två på olika stationer i en minut på varje. Man får en rejäl genomkörare och även pulsen får komma upp.
Det är verkligen superviktigt att jobba med dessa "djupa" bålmuskler. Det är utifrån hur stark dessa är som du sedan kan prestera i annan träning!

Det är aldrig försent//PIllan


Gud, vad kul att träna tillsammans! Själv så kommer jag aldrig igång med nån form av träning...



Halsbandet var ju superfint! Like it a lot!



Skulle du gå på mammabloggalan eller var det mitt i eran flytt?



Kram kram!

Va skoj att träna ihop :-)

Jag måste börja...snart...



KRAM





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se