Prima ballerina





Hittade dessa sötisar på Lindex förra veckan. Perfekt till Nikki som är en riktig liten "tådansare". Har fått en hoppgunga som vi snart kan inviga tror jag. Hon har stadiga små ben men huvudet kan ibland nicka till... ;)

Vecka fyra... ja med hantverkare alltså:(
Idag ska väggarna kaklas klara och i morgon golvet klinkras. Men sedan ska snickarna tillbaka och sänka taket... Blir detta klart till advent ens undrar jag??

Kylig morgon här hos oss och det verkar väl som att vintern är här nu va. Jag invigde åkpåsen igår tycker dock att det blir en aning trångt i vagnen med den också. Men Nikki sov sött i alla fall. Får se om jag tar ur insatsen om nån vecka ändå.

Ha det bra//PIllan


NÄÄÄ är det inte klart ännu! Har det blivit mycket försenat?



kram

Fy vad dåligt och vad ledsen man blir när det inte blir klart





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se