Rödluvan anar slutet...



Nu har vinterpälsen åkt på igen! Flera år sedan jag var kopprig, but I like it!

Här har vi minusgrader och snön ligger faktiskt kvar på marken. Känns inte som att den kommer att försvinna nu.. först i april antar jag. Fast hellre detta än slask som jag anar att det förvandlats till för er i söder?!

Frissabesöket var välbehövligt och underbart avkopplande. Håret är så himla blankt och fräscht nu. Har märkt att det blir en del håravfall nu i och med amningen. Tyvärr inte så mycket att göra något åt...
Som ni ser blev det en rödluva av mig, kändes rätt med lite färg denna vinter!

Idag är snickarna här (för sista gången hoppas jag) taket ska nämligen sänkas. Kaklingen är klar och det blev jättebra tycker jag!
Så i morgon hoppas jag att rörmockaren har tid att installera handfat, toalett och dusch. Men jag ropar inte HEJ ännu...

//PIllan


Tack rara du för din goa kommentar! Du gör mig glad!



Gud, vad fin du blev i håret! Liknar Carolina Gynning!



Kram kram!

Vad fint,vill också bli rödhårig igen,men det skulle bli ett himla jobb att kolla dit. allt gott !

Vad bra du passar i rött hår!!



Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se