Underbara gula mumsiga...



Här doftar det av saffran och Bing Crosby sjunger sig hes!

Söndag och Grattis alla Pappor!

A har tagit med sig Nikki på en prommenad nu på morgonen. Lite pappa-dotter-tid...

Jag och Filippa är i full färd med årets första lussebak. Doften är helt underbar och vi spelar julmusik på hög volym. TVn står på och visar herrarnas alpina, Filippa lever sig in i alla svenskars åk och hoppsan nu körde hon ur....:)

Jag älskar sådana här softa söndagar och i eftermiddag ska vi till min paps med paket och där vankas det såklart tårta. Senare i kväll tänkte jag chocka kroppen med ett spinningpass, vad tror ni om det?!

//PIllan


Vad gott

Oj så gott det ser ut! :) Har dom skickat hunterstövlarna till dig!? Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se