Växtvärk





Kan inte fatta hur fort dom växer småttingarna. När vi var på BVC kom en alldeles "färsk" åh herregud så liten... Att Nikki var Så liten för bara 4 månader sedan!



Nikki som bara har ätit en gång per natt har de senaste veckorna börjat äta tre gånger. Antar att detta kanske är nån period av viktökning...? Funderar på att snart börja med lite gröt om kvällarna. Men jag drar på det nån vecka till:)

Idag får vi "finbesök" av Alvin och Ellie, Nikkis kompisar. Så klart kommer även deras mammor och sällskapar med mig.
Vi ska tjuvstarta med att adventsmysa tillsammans:) Jag har gjort en kanelpaj, lussebullarna ligger på tining och glöggen väntar på att bli varm!

Ha det gott//PIllan


Finaste lilla tjejern där! Tack sötis! Hoppas du har en fin start på fredagen. Och söndag snart! Redan första advent!! Crazy! ;) Här i Umeå så är det SNÖSTORM idag!! burr

Kramar Evelina

Vilken stor tjej!!! Ja nätshopping är inte fel!!! Ärligt där finns det mesta!!! Ska till min bror i Sthlm nästa helg det blir väl lite småfarligt ... hihi

Ha en fortsatt bra helg!

Kramar Eleonor

Hon börjar säkert att trappa ner månen på natten när hon börjar dricka välling,det mättar mer:)

Sötnosen! Viggo har såna perioder fortfarande då han äter flera gånger per natt. Vi har iof även problem med att få honom att äta vissa dagar när vi är hemma med honom då vill han bara ha välling. Rätt jobbigt, det har dock blivit bättre. Så det blir säkert bättre om hon kan få gröt innan sänggång. kram till dig





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se