1 Oktober



Lite höstiga mörka färger i fredagsbuketten...



...gör sitt bästa för att "liva upp" Pillan!

Jag drar mig alltid in i det sista för att gå till läkaren. Inte alls för att jag har nån skräck eller så utan för att jag tänker att det finns säkert någon som behöver det besöket mer än mig.
Onödigt att ta upp en plats i kön när man vet vart man har ont och att betala för att få reda på redan egna slutsatser...
Jag går dit när jag verkligen verkligen behöver hjälp... Men i morse pratade jag med min kära vän Katarina och så fort hon hörde hur jag lät så nästan beordrade hon mig att ringa till vårdcentralen! :)
Ja så nu ska jag i alla fall ta mig dit i eftermiddag för halsprov och medicin för ögoninflammationen.

Usch vilka trista oinspirerande inlägg ni får den här veckan... men det är dessvärre så här det är just nu;)

Stora fredagskramen/PIllan


Hoppas du få bra hjälp så du känner dej piggare & frisk snart igen. Önskar dej en nice helg iaf och krya på dej tjejen!

Mvh Evakarin

Usch vilken otrevlig förkylning du verkar ha dragit på dig. Hoppas du snart blir frisk, så du får komma ut och njuta av det vackra höstvädret medan det fortfarande hänger sig kvar. . Förstår precis hur du tänker när det gäller att kontakta vårdcentralen. Gäller det barnen så ringer jag nog några gånger för mycket, men när det kommer till mig själv, så ska det vara riktigt illa först (och inte ens då verkar jag ju kunna ta mig iväg...)

Krya på dig tjejen!

Kram

Stackare!

Tycker det är bra att du skriver som det är! Skönt att det inte bara är jag som går på halv fart!!!

Men nu börjar det bli bättre så denna helgen ska vi bara mysa i solen! Hoppas du får någon dundermedicin så du kommer på benen snart!

Kram

Hoppas du mår bra snart! Kanske behöver du penicillin..

nej min borelia är inte kul, hade ett rött märke på foten och är sååå grymt trött! Äter penicillin nu i fyra veckor och hoppas också på att få känna sig piggare snart!

Krya på dig!

Kram

Eleonor

LJUVLIG BUKETT!



Fredagsmys på er!

:*¨¨*:♥ Camilla ♥:*¨¨*

Nä men fy, är du sjuk :(.

Krya på dig nu!!

Kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se