Låter mig inspireras



Blir en hel del inredningstidningar för min del nu. Men mest inspireras jag av bloggar, finns så mycket!

Ja vi har faktiskt kommit överens om placering av "allt" i köket nu. A bryr sig inte så mycket om luckval och dylikt utan litar blint på mig;)
Men vi har mätt och trixat och fixat med spis, kyl, frys, diskho osv så där är vi i hamn....tror jag!
Jag kommer att välja vita luckor och ek till bänkskivorna, klassiskt men kanske en aning tråkigt?
Men jag gillar det och det får räcka. Lite mer lantligt än modern och detta pga att huset är över 100 år och en gammal bondgård. Därför blir det inga högblanka luckor och inglasade tapeter.... :) Men det blir inte heller kupade mässigshandtag på lådorna utan lite uppblandat modern har jag tänkt.
Ska lägga in måtten på IKEAs hemsida så jag kan börja inreda och se i 3D hur det kommer att bli.
Någon som provat detta?

Ha en fin dag/PIllan


Det låter jättefint! Vita luckor och ek är så snyggt! Tråkigt? Ja men man kan piffa med roliga grejor istället! Och byta dom ofta när man tröttnar! Hoppas vi får se bilder hela vägen.

Kram

Jag har ritat och plitat på ikeas planeringsverktyg. Jag personligen tyckte att electroluxhomes planeringsverktyg var bättre. Förstår hur ni har det, är en sablans massa som ska funderas ut o tusen beslut som ska tas. :) Men det är ju få förunnat att få möjligheten att göra det så njut! :)

Kraaaam

Vad kul att göra om köket, det är ju verkligen ett rum som man utnyttjar extremt mycket så att få ha det extra fint där tror jag gör att man kan öka på sitt dagliga välbefinnande några pinnhål :-)



Skall bli kul att få se före- och efterbilder sedan, när tror ni att det kommer att bli klart?



Hoppas att du har en skön onsdag i det fina höstvädret, kram!

Ja vi har nog rätt lika smak...

Vitt är alltid bäst om du frågar mig! Håller även med att det är nog vettigt att ha en lite lantlig stil om huset är så gammalt. Man vill ju behålla husets själ... spännande med all planering och kommande inredning och renovering!

Kramar Eleonor

Låter lite som vi tänkt oss i vårt kök! Kommer säkert bli jättebra!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se