Nya riktlinjer



Hittade den här gamla bilden på mig, tyvärr så kan jag inte hitta igen den där midjan.
Hmm undrar vart jag har lagt den? Detta får bli min nya riktlinje att försöka uppnå.
Let´s get down to serious buisness:)

God morgon torsdag med rosa himmel, plusgrader och grön gräsmatta....
Det var den snön det! Igår spöregnade det här fast dom hade lovat snö. Filippa såg ut som en dränkt katt då hon kom hem från skolan!
Jag själv halvsprang med vagnen hem och hann ganska precis innan det värsta kom...
Det gick faktiskt bra med sprutan. Såklart kom det några tårar men var snabbt bortglömt. På kvällen tror jag dock att den gjorde sig påmind då det var lite besvärligt att komma till ro.
Tror jag det att få två sprutor innehållande motgift för 7 olika saker... hua!

Idag ska vi ta en långprommenad till en vän med en liten kille för en mysig stund. Jag har packat med min en mumsig äppelkaka! Jaha de var den riktlinjen det....

//PIllan


Snygging där! Fast jag tycker att du är lika fin nu!



Vill du gå på mammabloggalan i vår? Skulle vara kul att träffa nån man "känner"! Jag är grymt sugen på att boka en biljett.



Kraaaam!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se