Nytt till Nikki



En sötnos till jul kanske



Så underbara små ulliga tofflor



En jättemysig plyschdress med Hello Kitty. Allt från HM...

Här är söndagslunken igång.
Jag tvättar, stryker, dricker kaffe, diskar, funderar på middagsmat...

Det är helt ljuvligt väder så en prommenad har vi också hunnit med! A och pappa sliter fortfarande med jordvärme-kabeln. Tycker så synd om dem nu när det blev minusgrader precis när dom skulle hålla på med detta. Allt är stelfruset och det blir så mycket mer svårjobbat... Keep up the good job darling!

I helgen har vi bott hemma i lägenheten men flyttar tillbaka till mina föräldrar igen. Håller tummarna att det blir klart nu under veckan. Vill verkligen ha ett badrum nu!!

//PIllan


Oj ja har ni inte flyttat hem än? men snart är det dags :-)Härligt med BRA väder!!



Supersött till lillan, vad gulligt & juligt :-)med hello kitty i vitt och rött.



Många kramisar

Vad mycket fint!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se