Randig & Prickig



Nikki är randig idag, Polarn & Pyret så klart. Har en kompis som inte klarar av ränder än i dag för hennes mamma var helt tokig i P&P så det var det enda hon klädde sin dotter i....



Själv kör jag prickar! Söt top från Bondelid i marint till jeans är fräscht tycker jag:)

Morning

Här är morgonbestyren precis klara och halva styrkan har begett sig på jobb och skola. Nikki tar en nap och jag ska njuta av dagens första kopp....
Idag blir det Stor o Liten för oss och ikväll har jag ambitionen att gå på första aerobic - passet!
Hoppas bara att allt klaffar för jag är så laddad:)

Hej svejs på en stund/PIllan


Hej på er snyggingar! Topen du har ser superfin ut och Nikki är så söt som vanligt!

Vart bor ni förresten?



Kraaaam!

Så stor hon börjar bli lilltjejen!

Ja, nu är väntan min snart över hoppas jag. Längtar ju galet mycket...men du vet ju hur det är : )



Snygg kofta på dig också! Supersnygg!



Ha en fin torsdag : )))

Jätte fin topp! Bondelid har mycket snyggt!!!!

Sökte på bondelid kofta och halkade in på din blogg,supersnygg kofta. Har letat efter en sån..Om du tröttnat på den så hör gärna av dig....

Mvh/ Maria







Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se