Snön ligger vit på taken..



Så här såg det ut hemma hos Pillan i morse....

Alltid en speciell känsla när man får se första snön tycker jag! I morse när jag klev upp såg det alltså ut som på bilden. Inga mängder precis men det blir väldigt ljust och fint.

Dagen har tillbringats i norrlands vackraste stad som börjar på Ö och slutar på sund:)
Trevliga sällskapet var Ylva och lilla Mattis. Vi strosade runt och shoppade lite men åt och fikade mycket, precis vad jag gillar. Nikki tyckte också att det var kul för hon var inte alls intresserad av att sova. Ibland la hon igen ögonen en liten stund för att sedan nyfiket ligga och kika igen....
Några kassar fick vi med oss hem i alla fall så jag visar innehåll nån dag framöver!

Nu blir det Halv åtta hos mig på tv:n och en kopp te för min del.

Ha det bra/PIllan


Halv åtta hos mig är så bra. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

Vilket fint hus ni har! Älskar vita trähus! :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se