Badrumsdrömmar



Vackert handfat och toalettstol, lite colonialt och elegant.
Bild: Sköna Hem



Modernt och Fräscht, kolla in badkaret, läckert!
Bild: Allt i Hemmet



Det är detaljerna som gör det! Underbar ljusbricka med handukar på.

Bild: Allt i Hemmet



Urtjusig blandare tycker jag! Är svag för den lite "äldre" stilen...
Bild: Hus och Hem



Vägghängd toalettstol är ett av mina största önskemål till huset. Lättstädat och snyggt.
Bild: Hus och Hem

Ja som ni ser börjar jag till och med drömma om badrum nu... Men idag är golvvärmen lagd och kanske lite kakling på G!
Själv har jag haft en helmysig dag med Linda i närliggande stad. Vi började med hotellfrukost på First hotell, yummie:)
Sedan var jag smakråd gällande svarta stövla, hon provade några... Till slut blev det ett par snygga från Scorett.

Mötte upp våran vinkompis Urre för en jättegod och mysig lunch. Jag åt en helt grym cesar-sallad! Nikki var på bra humör hela dagen, endast under tågresan hemåt blev det en aning trist... Men nu är allt toppen igen när hon fått sprattla av sig lite på golvet!

Ha en fin kväll/PIllan


Ibland är det lätt att drömma sig bort! Finns så mycket fint till badrummet. Hoppas din kväll blev bra!

fint med ljusbrickan,helt i min smak!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se