Utmanad



4 Tv program jag ser

1. Sommarpratarna
2. Berg flyttar in
3. Nyhetsmorgon
4. Halv åtta hos mej



4 Saker jag gjort idag

1. Försökt att få nån ordning i min röriga lägenhet
2. Ätit frukost med A:)
3. Varit på en jättetrevlig tjejdag (mer om detta senare)
4. Ätit lördagsgodis


4 saker jag längtar efter

1. Att mitt badrum ska bli klart!
2. Att jag ska bli helt frisk
3. Riktigt party med vinklubben
4. Mina kompisar som bor långt borta




4 saker på önskelistan

1. Att huset ska bli precis vad jag drömmer om
2. Dom jag älskar ska få vara friska
3. En resa till USA
4. Ha ett underbart liv;)

Tack Evelina för utmaningen!

Tänkte utmana er 4 nu... Veronica, Anna, Elle och Nettan

/PIllan


Jätte kul att du antog uttmaningen!



Kram Gumman! /Evelina :)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se