Vattenskada...



Lika som bär...



...min finaste Fillan & Jag

Japp hantverkare is the sh..! Nu ska dom invardera min lägenhet igen.
Har fått en vattenskada i vårt badrum som upptäcktes då det började rinna nere i grannens garderob och även hela vägen ner till källaren. Det var lite osäkert om läckan kom ända uppe från oss eller en våning ner. Men det börjar redan hos oss, så nu blir det till att riva ut hela badrummet.

Detta är så klart både på gott och ont. Att leva ihop med ett gäng hantverkare när man har en lite bebbe är inget jag ser fram emot. Däremot ska det bli riktigt najs med klinkers, kakel och golvvärme. Just nu är det bara en tråkig sunkig plastmatta.
Var och valde hur jag vill ha det i lördags. Det blev vitt blankt kakel med mörkt grå klinkersplattor som nästan liknade shiffer.
Spännande att se när det är på plats! Lite "mjukstart" av badrumsval inför huset också, gillar vi detta kanske man tar med idén!

Happy monday/PIllan


Oh! Stackare! Håller med om att hantverkare är ett h-lvete! Låter som snyggt kakel och golv! Vi får väl bilder? När ska detta ske?

Kram

Åh så trist med vattenskada, hoppas den fixas snabbt...

Fina ni är på bilden!

Hoppas allt är bra!

Kram Eleonor

Roligt och inte roligt att få ett nytt badrum, inte roligt att leva utan men det går :-) Kram

Vad trist hoppas de fixar det snabbt! Lät som snygga val! Hoppas ni haft en bra måndag i övrigt.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se