YIIPEEE...!!!



Helt otroligt är vad det är.....ja det är fredag men inte bara det....







....nä inte bara fredag utan Jag/Nikki har dessutom vunnit dessa snyggingar!!! Jiihaaa:)
T A C K raraste
Evelina för bästa vinsten!


Ja nu känner jag verkligen att livet rinner tillbaka ut i mitt blodomlopp igen. Den lilla förkylning som dröjer sig kvar kan jag stå ut med nu. Kan inte fatta att jag vunnit.... det enda jag någonsin har vunnit är en stor Snobben på Gröna Lund för typ 20 år sedan;)
Idag ska jag dessutom piffa upp mig lite med några snygga kläder, klistra på mig ansiktet och bege mig ut för en trevlig date med vännen Ylva och hennes lilla Mattis. I feel good!

Ha en underbar fredag//PIllan


STORT GRATTIS TILL DEN VUNNA VINSTEN

Grattis, grattis till vinsten! Älskar Hunter på små och spanade in ett par ljusblå och ljusrosa så sent som idag. Såå söta!



Ja visst är mössan från Gangstar cool? Love it! Tror nog att en större storlek passar även på vuxna faktiskt! =)



Kraam





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se