DubbelGrattis



Min älskling som idag fyller några ynka år... ;)





Skynda dig hem så får du tårta....



...och några paket!

Stort GRATTIS till min darling A som fyller år idag. Dessutom lyckades han vinna en golftävling nere i Dalarna igår så dubbelgrattis:)
Väntar med förtjusning på pris-checken! Ehh ... -Jaha valde du en skruvdragare... jo men det är ju också jättebra... :) Älskar dej, puss

Har precis skickat iväg Filippa på skolan och dekorerat smörgåstårtan. Så nu ska jag få ansiktet på plats och hoppa i några kläder så är jag redo för denna septembertorsdag.

Kram PIllan


Grattis till mannen idag!Tårtan såg riktigt smaskig ut!

Du blev jättefin i håret! Färgat själv eller på salong?



Kraaaam

Tänka sig. Din darling och min sessa har samma födelsedag :)

Nathalie blir 6 år idag.

Grattis till båda :)

Kram

Grattis till maken (eller är det sambon?), vilken härlig smörgåstårta som väntar honom där hemma :-)



Hoppas att ni får en riktigt mysig födelsedagskväll, kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se