Fågelkvitter & Biggest Winner



Med raska steg framåt



Nerbäddad sover mat så sött. Stjärnor på lakanen...ja det är Pillans barn;)



Underbart när solen strålar mellan grenarna



A la naturell i tidig morgonstund



Nu klarar man en dag till med ett leende!

När jag vaknade kände jag mig nästan bakis, hur nu det kan gå till... Helt uttorkad plus att nacken hade bytt plats med skulderbladet, typ!

På med joggingskor och hood, fram med vagn och ut i friska luften. Helt underbart, solen strålade fast det var arla morgonstund. Fåglarna kvittrade allt vad dom kunde...? Vårkänslor någon ..eller håller dom på att samla ihop sig inför stundande resa mot södern... Inte vet jag men mysigt blev det för mig i alla fall!

Nikki sover fortfarande i vagnen och jag är inne för en snabb uppfräschning plus en kopp kaffe. Sedan drar vi ut igen och mot BVC för veckans invägning.
Snacka om omvänd Biggest Looser!! Här applåderar vi för alla viktuppgångar:)

Ha en härlig onsdag//PIllan


Vilka underbara bilder!

Och det finns verkligen inget bättre sätt att vakna till på än en morgonpromenad =)

Härliga bilder!



Visst den är underbar. :) Bor i min poncho! Det är som att ha en gosig filt runt axlarna hela dagen! ;)



Kram till fina! :)

Härliga morgon prommis!!!! snart är hon så stor så du kan hänga med mej i skogen på morgonen då öppnas en helt ny värld! ha en underbar helg till fjälls! och du! jag vet vart hon fått snacket från......dom lär sej så fort dom små....;0) kram

Åh så mysigt!



Trevlig blogg!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se