Herr Kantarell



Skogens guld så gott!



Ugnsomelett med kantareller och sallad. Ljuvligt efter en dag i friska luften

Måndagen spenderades mestadels utomhus. Vi hade strålande sol och varmt så det blev först 7 km prommenaden och sedan spatserade vi runt och bara mysde.
I affären inhandlades lite kantareller som tyvärr inte finns att plocka i mina trakter och om det gör det har ingen talat om det för mej... ;)
Stekte på dessa med smör, salt, peppar och socker, på med grädde som fick puttra en stund. I ugnen väntade en omelett som sedan toppades med svampen. Alldeles underbart kan jag lova!

Idag ska vi gå på baby-rytmik, skojigt att göra någon tillsammans som även är utvecklande för Nikki. Efteråt en fika med andra glada mammor:)

Ses snart/PIllan


Nu längtar jag efter lunchen! ;)



Älskar mixen av gammalt och nytt för en personlig twist. Blir så lätt stelt med bara nya prylar.

Ha en underbar dag! Kram E, CL

Åh så gott med kantareller!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se