Nytt Sverige...



Vid bad hair-day får man ta till alla knep:) Hårband och hästsvans!


Ny vecka och ett nytt Sverige! Usch tycker det är skrämmande med att SD fick så mycket stöd. Jag är nog lite naiv men jag trodde inte att dom skulle få så pass mycket röster som dom fick.

Här hemma hade vi valvaka med äppelpaj, vaniljvisp och kaffe. Orkade inte invänta resultatet utan gick till sängs vid elva men knäppte på tv:n vid 06.00 i morse. Hade hoppats att första prognoserna angående SDs vågmästarroll skulle vara överdrivna men så var alltså inte fallet.... Nåja nog om politik här på bloggen!

Har ni märkt vad fort det blir mörkt på kvällarna. Såg stor skillnad igår kväll än för bara en vecka sedan.
Fillan var på bio och kom hem vid 20.00 och då var det redan mörkt och för en vecka sedan ringde jag henne 20.15 och sa att hon skulle skynda sig hem för snart blir det mörkt... Det är ju oundvikligt men ändå.
Massor av ljus får man tända och göra det bästa av situationen. Solen lyser i alla fall fint här i dag!

Trevlig start på veckan//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se