På mångas axlar





Poncho, halsduk och jeanstights från HM, klocka Guess & på fötterna Converse
Måste putsa spegeln ser jag...

Är knappast ensam om denna Poncho i höst efter ständig reklam på TVn osv.
Jag fick hem min för några veckor sedan och nu har jag plockat fram den.
Funkar helt perfekt då den varken är för varm eller kall, perfekt i höst alltså. Dessutom både snygg och skön;)

/PIllan



Den är verkligen underbart du lika så! :) Tack för alla snälla ord om min nya hårfärg. Det är verkligen

snyggt med lite färg mot hösten.



HA en underbar helg bästa! :)

Kram E, CL

Ja , det kanske blir nya vinpulle outfiten:) istället för den turkosa. ( i have one 2) kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se