Rapport från sjukstugan


Lilla skruttan tränar på magläge, gillar det sådär... Några minuter går bra sedan intar vi ryggläge igen:)


Morning bloggis

I morse kunde jag inte öppna högra ögat. Skum känsla att det bara sitter fast...
Jaha ögoninflammationen är ett faktum, som pricken över i, grädden på moset or the fire in hell!
Har verkligen mått bättre men Filippa sa att vi ska vara glada att vi bara har förkylning här och inte någon mycket värre sjukdom! Så sant så sant... men lite vill man ju beklaga sig;)

A är dessutom på tjänsteresa så här hemma har stackars Fillan skött sig själv och värmt en Billys till middag, *rys* måste kompensera detta så snart jag är på benen!
Min mamma är i alla fall ledig idag och ska komma och ta med Nikki på en prommenad. Underbart väder är det också bara för att späda på förkylningen ytterligare när man ligger och tittar ut...
Nej nog med klagan nu PIllan!

Hoppas ni andra njuter och får en härlig onsdag/PIllan


Hej! Hoppas du får bli pigg snart!! Själv har jag varit på vårdcentralen, har troligtvis borelia :( men jag fick behandling (penicillin)

Hoppas du får en bra dag trots allt!

Kram

Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se