Söndagsfika och valvaka



En kopp te och en nybakad bulle - godis efter prommenaden denna söndag

Idag blir det inte många knop gjorda. Har tagit en runda med vagnen, skönt att få ut i friska luften. I går efter mitt köksfixande gjorde sig min magåkomma påmind. Har varit lugnt under hela graviditeten men igår fick jag jätteont så jag låg hela eftermiddagn och kvällen.
Ingen middag ens orkade jag göra så ikväll blir det istället baconlindad kyckling och ugnsrostade rotfrukter till middag.
I min mage härjar en bakterie som förkortas IBS och smärtorna kan liknas vid njursten när dom är som värst.... Jag dricker Actimel varje dag och kan på så vis mota detta... Men nu hade jag inte druckit på ett par dagar. Behöver jag säga att kylen är fullt laddad med Actimel nu:)

Kvällen ska spenderas framför tv:n och valvakan såklart!

Ha d/PIllan


Aldrig kul att ha ont!!! Hoppas du slipper njurstensliknande smärtorna, låter inge kul...

Håller med om att stuvade kantareller är riktigt fint också!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram

/Eleonor

Min mamma har samma maggrej..inge kul.

För nåt år sen började hon käka lchf och har sen dess aldrig haft problem med varken ibs eller fibromyalgi som hon även lider av.

bra val av fika, bullar är det godaste. Hoppas veckan börjat bra!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se