Drömmar och inspiration till huset




Bilder från Sköna Hem, Perlanliving.se, Bagaren & Kocken, Countrystyle.se

Bilder som inspirerar mig och ger mig vill-ha-begär. Det övre rummet är mycket Pillan och även väldigt likt rummet där vi ska ha matrum. Liknande kakelugn och timmervägg bredvid! En Howardsoffa står absolut överst på min önskelista. Sedan vill jag såklart fylla upp köksskåpen med lite nytt porslin... Stort sovrum kommer det att bli och även ett tillhörande dressingroom, can´t wait!

God morgon Lördag

Här står köket på agendan idag. Det ska bli fönsterputsning och städning av minsta list, göra höst helt enkelt!
Jag gillar verkligen inte mitt kök, det är litet, väldigt gammalt och slitet. Går aldrig att få köksluckorna att se rena ut hur mycket jag än putsar och gnor....
Jag Längtar så efter när jag får ett tipp topp kök i huset. Allt ska vara nytt och cleant:)
Köket tycker jag ska vara en samlingsplats för hela familjen och vänner därför vill man ju också att det ska vara fint så man kan umgås och trivas där!

Nåja jag älskar resten av min lägenhet som är i ett äldre privatägt hus. Rummen är stora (förutom kök...) luftiga och härliga, en underbar balkong som är gigantisk och som ett extra rum, jättestor gräsmatta och underbara grannar som även äger huset. Kommer att bli svårt att skiljas när det väl blir dax...

Well well fram med såpa och fönsterputs, lite nya dukar, blommor och gardiner så blir det nog lite trevligare om några timmar i köket ;)

Kram PIllan


Vad fin hon är er lilla Nikki! Härligt att hon redan somnar i egen säng och verkar harmonisk, bådar gott...



Vilka fina inspirationsbilder! Älskar precis som du att drömma mig bort på nätet!



Kraam till hela familjen!

Helt underbara bilder!!! Är inte nöjd med mitt kök heller, men vi har lite planer på att kanske i alla fall fräscha upp det. Går tyvärr inte att göra större...

Att man aldrig är nöjd!



Kram Veronica

Vacker inspiration!



Oj vad flitig du har varit i dag, här hemma är det inte så rent längre. Städningen hinns inte riktigt med, just nu har jag en tvätthög som ett HÖGHUS...Mamma var snäll och tig strykhögen när hon passade Colin i dag :-)



Nu ska jag läsa ditt inlägg om nattning

KRAAAA; & trevlig helg!

Superfräscha inspirationsbilder!!! Förstår att det är spännande :)

Håller med om att det är mysigt med ett stort öppet kök där vänner kan samlas!!!

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kram

/Eleonor

jättehärliga bilder, jag gillar sovrummet. Blir sugen att bädda så det liknar lite :) jag har ju grejerna. Kul att du gillar VS glosset jag är ju bara nybörjare. Hoppas helgen varit fin!

Nytt kök - ja tack!!

Gillar inte alls vårt trånga fula kök idag!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se