Välkommen fredag



Inte en dagsfärsk bild...sitter inte precis och dricker öl nu :) men skål och välkommen fredag!


Ja nu sitter jag hos mina föräldrar igen... Klockan sex i morse körde man igång med bytet av mina balkongdörrar. Vi låg kvar i sängen till sju sedan klev vi upp och bara tog på oss kläderna för att genast dra iväg till mamsen. Det var väldigt kallt hemma hos mig nu när det var öppet rakt ut! Men dom skulle vara klara runt lunch.

Lite kul att blogga från "päronens" dator då man kan hitta roliga foton.
Det här ovan är från min och Erikas 35-års fest. Temat var svart & vitt så allt från dukning till gästernas kläder gick i dessa färger. Vi hade festen i ett flott topptält med kristallkronor och klädda stolar, väldigt American Style....
Även 30 år firade vi ihop då med ett hejdundrande 80-talstema. Det var helt fantastiskt, alla hade lagt ner sin själ i olika outfits. Jag och Erika anlände till festen körandes en Corvett- cabriolet med Van Halens JUMP på högsta volym!!
Undrar just vad vi ska hitta på tll 40-års festen...men vi har ju några år att fundera:)

Ikväll blir det nog ett resturangbesök för familjen Pillan. Vill inleda helgen på bästa sätt;)

Ha de bäst/PIllan


Sv: ja du minns helt rätt, videon var svartvit på en strand :) Vilka häftiga teman på era fester!! Coolt med entrén med jump i den där bilen :) Är Erika en tvillingsyster eller en nära vän?

Ha en fortsatt trevlig fredag! Är det ert hus som renoveras för fullt eller?

Kram Eleonor





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se