Vinternöjen



Senaste tillskottet på Vemdalsskalet



Jättefina lägenheter, tipp topp och nya för i år



Skön att sträcka ut sig i efter en dag i pisten


Ja det står väl inte på förrän första snön faller... eller!? Brukar vara i början av november här hos oss men ibland blir det ju redan i oktober... brrr.
Eftersom vi har lyxen att ha en egen stuga i Klövsjö/Vemdalen så tillbringar vi så klart mycket tid just där under vintern. Så härligt att vara ute i backen en hel dag och sedan bara softa med en Gluwein i soffan:)
A är dessutom barnsligt förtjust i skoteråkning som jag för övrigt helt kan skippa... Möjligen kan den få transportera mig upp på fjället så att jag kan gräva ner mig i nån driva för solning och fika!

När jag åker upp med min vinklubb ett par ggr per år hyr vi i alla fall alltid lägenhet. Då vill vi såklart att det ska vara så nära nöjena som bara möjligt, gångavstånd (läs kryp). Inte så mycket skidåkning på våra resor... men desto mer gotti på faten och glasen:)
Himla härligt brukar vi ha det med prommenader och SPA på dagarna och rulla hatt på nätterna. Riktig husmors semester;)
Så vad tror ni om ovanstående inför nästa tur tjejer, inte så tokig va?

//Pillan


Försöker mig på en kommentar här... Inte pjåkigt alls! Vore väl ngt för vår "husmors semester" det;)

Lovely. Om vi hyr en sådan - hänger du på eller hur? och lämnar Nikki med A:) kram

Mysigt värre... :) Trevligt!



Klart tjejer kan köra en sådan! :)

Robin fick sin i julklapp av sina snälla

föräldrar. ;) Hoppas du har en magisk start på

veckan fina!



Kram E, CL





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se