Äntligen





Skorna som varken jag eller Filippa kan ha för många av....


Igår eftermiddag fick jag äntligen träffa Filippa igen. Hon har ju varit ända uppe i Tärnaby och tävlat hela helgen. Duktig har hon dessutom varit. Hon var själv väldigt nöjd med en 10:de och en 7:de placering. Det var startande från hela Sverige plus, Finland, Norge och Ryssland!

När hon var så duktig så väntade en present här hemma, nya Converse:)
Dessa "dubbla" i svart och oliv gick hem hos damen. Annars kan det vara ganska svårt att pricka rätt i den här åldern gällande skor och kläder. Hon brukar säga typ innan julafton -Bara du mamma får köpa kläder till mig, säg det till dom andra..... Hmmm!
Men inte ens jag lyckas alla gånger.

Köket levererades under förmiddagen igår. Tyvärr var en bänkskiva lite skadad så A får ringa och kolla upp detta! Typiskt va...?

//PIllan


Hon är väl för duktig, Filippa! Skitsnygga Converse hade hon fått med... Var har du köpt dom?



Kraaam!

Supersnygga!

Åh, så snygga!!! Förstår att Filippa var nöjda med dem och vad kul att hon haft det så bra där uppe :-)



Stor kram & ha en skön kväll!

åh vilken himla snygg färg!

Halloj , va ? Fttar inte de där med ''jul afton'' , men aja ;P Pöööööss / Gumms .. :) <3





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se