Ensam mamma äter...







Bulgursallad med grillad Halloumi

En smaskig singelmiddag blev det för mig alldeles nyss.
A har åkt till fjällen för lite skoteråkning och Fillan är ju i Tärnaby. Nikki nöjde sig med gröt innan nattningen:)


Pressa citron och blanda med olivolja och salt

Hacka tomater, bladpersilja (eller vanlig) och lök som du sedan blandar med dressingen.

Koka bulgur enligt anvisning på förpackningen och rör sedan ner denna bland grönsakerna. (Jag tillsatte även lite oliver idag)

Grilla eller stek skivad halloumi och servera tillsammans med salladen bums

D E L I C I O U S!!

//PIllan


Åh, älskar halloumi! Såg riktigt smarrigt ut det där...

Kram H

samma visa här...karln är iväg i gbg & sonen sover.. Sitter i soffan och har datorn som sällskap, fast jag egentligen borde gå och lägga mig...



sv:ja, lite spännande är det allt med dagis, fast det skär i mammahjärtat att börja jobb aigen.. Imorgon ska han vara där själv från 9-12...gaa!!



/Maria

Mums vad gott detta lät! Älskar halloumi men äter det tyvärr alldeles för sällan. Bra tips att servera det till en sallad.

kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se