Fingers crossed







Soffmys med bästa tjejerna. Men igår tog vi oss i alla fall upp därifrån;)

Redan söndag, tider rusar även när man är lite uttråkad.... Håller tummarna att förkylningen börjar vända nu. Jag gick till och med på affären igår och det kändes OK.

Till middag blev det en rejäl kolhydratuppladdning i form av hemgjord pizza med parma och fetaost. Detta följdes upp med äppelpaj och vaniljkesella:)
Kvällen avslutades med Beck och Levande begravd på nån film kanal. Hade inte sett den tidigare så det passade bra. Filippa och jag satt uppkrupna under en filt och höll i varandra.... hu lite läskig var den allt!

Idag kommer äntligen darling hem igen, så skönt! Vi har saknat dig♥
Nu ska han minsann få höra vad Nikki rabblat den sista veckan när han varit bortrest... mammammammammma!!

//PIllan


Jag håller med dig, hellre två veckors förkylning än 1 dygns magsjuka... Usch, har inte haft magsjuka på 16 år, ändå är det min stora fasa... Jag håller tummarna att du är frisk snart, så håller du tummarna åt mig. Ok? ;-)



Kram!

Vilka söta tjejer du har, bägge två!!! Längtar allt lite tills Irma är i den åldern :-)



Hoppas att du har en mysig kväll, stor kram!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se