Fredagen i bild









Supermysig kväll med nästan hela vinklubben, vi saknade två tjejer.

Eftersom det var fredag så bjöds det (självklart) på tacos. Är det fredagsmys så är det;)
Jättegott i alla fall tycker jag då vi inte äter det allt för ofta hemma hos oss...

Vi åt och babblade på så klockan hann bli halv elva innan vi tog oss ner i det vedeldade karet under bar stjärnhimmel. Där serverades glassdrinkar innehållande bla Baileys, en skvätt Mintu, vaniljglass och Oreokakor!!
Väldigt smaskigt :)

Idag fick jag dessutom slumra i sängen ända till 08.20, lyx i mitt mammaliv!

//PIllan











Vilken mysig och rolig fredag, organiserade tjejkvällar med god mat och massa prat om allt och inget gör att man tankar massor med energi på må bra-kontot :-)



KRAMAR

Vilken underbar kväll ni hade! Mer vinklubbar åt mammorna :-)





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se