G L A D P Å S K !









Bilder ur mitt akiv från tidigare års påskfirande. Men det är just detta vi ser fram emot, äggmålning, godisätning, HELA släkten tillsammans i solen med massor av aktiviteter, lekar och god mat:)

Välkommer påsken!

Idag gissar jag att en och annan påskkärring knackar på dörren för att fylla sitt förråd inför Blåkullaturen:) Bäst att skynda till affären så jag har nåt att bjuda på!

Annars så ska jag packa inför vår resa till fjällvärlden. Blir en hel del som ska med,kläder för alla väder helt enkelt.
Dessvärre tror jag inte att vi kan genomföra vår årliga Påskaftonshappening precis som vanligt. Det beror på att påsken infaller så sent och den mesta av snön har hunnit tinat bort. Svårt att åka skoter och skidor överallt osv. Men vi hittar nog på både det ena och andra närmare inpå knutarna istället.
I min mormors hus blir vi 16 personer som ska bo tillsammans (mormor har ett stort hus)!
Det brukar bli många och långa sittningar runt matbordet och det hör väl påsken till:)

Ha nu en riktigt skön helg alla bloggisar. Täckningen kan det vara lite si och så med där uppe så vi får se om jag dyker upp annars ses vi på måndag igen!

//Kram PIllan


Ha en trevlig helg du med! Låter supermysigt!

Kram H

Vilka jättehärliga bilder! Himla kul att höra av dig igen :)

Kram!!

Vi håller tummarna för att vädret blir så fint som på dina bilder här.

Ha en trevlig helg!

Gald Påsk!

Ja i dag hoppas jag några söta små käringar knackar på dörren :-)



ha nu en riktigt skön påsk med familjen

MÅNGA KRAMAR

Härligt med påskpyssel! Hoppas ni får en fin Påsk och massor av sol, kramar från mig

Jag laddade faktiskt upp med godis till idag, men några påskakärringar har inte setts till än. Å andra sidan har vi varit borta det mesta av kvällen :-) Ha en skön kväll!

Ha nu en finfin påsk!



Höres snart! Kraaaam!

Hoppas att ni har riktigt underbara dagar och lika soligt som vi har här på Västkusten :-)



Stor kram, skall bli kul att läsa om dina dagar här på bloggen i nästa vecka!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se