Grå är dagens färg..



Titta på mitt blöta prickiga fönster och utsikten är kompakt grå :(

Ja grå är verkligen dagens.
Himlen, regndropparna, den blöta snön allt är verkligen så upplyftande, N O T!
Men det är väl det här som kallas aprilväder....

Jag hoppar i gummistövlarna om en timma och beger mej med Nikki till Stor & Liten för en stunds fika och umgänge i alla fall.
Filippa blev nyss upphämtad av sin pappa för lång dags bilresa! Målet är Tärnaby och helgen ska spenderas i backarna för att köra om "Ingemar-trofén". Hejja Fillan!

Nu ska jag surfa ut på Blocket en snabbis, är ute efter en gjutjärns-spis!

//PIllan


ja, nu är man trött på grått och sugen på blått och gult och grönt på himmel & mark!!!



Ha en skön torsdag med fikamys, kramar!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se