Jag gjorde det!




Yes jag sprang igår! Eller sprang och sprang typ sakta jogg i alla fall:)
Rundan var ca 5 km och jag sprang sista hälften... Det trista var att jag på slutet kände av mitt så kallade löparknä som är en anledning till att denna "karriär" aldrig blivit långvarig!

Skulle behöva köpa riktiga utprovade inlägg till skorna eftersom höger knä har en tendes att vicka inåt vid löpning. När jag går i rask takt känner jag inte alls av detta. Antar att påfrestningen är mycket mindre då men aldrig heller vid riktigt hårda aerobics pass!
Ja ja men jag kanske kan jogga typ en gång i veckan en kortare sträcka förhoppningsvis!

Nu ska jag strax vinka av Filippa som åker till Funäsdalen för säsongens sista tävling, 1:maj Trofén!

//PIllan






Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se