Ljusare tider



Har ni sett att det har blivit sommar även i mitt huvud... ;) Som vanligt på vårkanten så blev detslingor i frissastolen förra veckan.

Ännu en ljuvligt varm dag börjar gå mot sitt slut. Det är helt otroligt vad varmt det är... Så här är det ju inte ens alltid på sommaren!

Har haft min vän Kamilla här på laxmiddag som en liten avrundning av påskhelgen. Till efterrätt blev det fruktsallad med riven kokos för att liksom bana in kroppen på rätt köl igen:)

Strax väntar jag även hem Filippa som stannade en dag extra i fjällvärlden. Tänkte ta med mina tjejer till badhuset i morgon. Nikki har endast badat i sin lilla badbalja hitills så jag hoppas verkligen att detta ska uppskattas!

Ha en fin kväll//PIllan


Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se