Många kg lättare



Hittade dom här bland allt rat och jag fick världens flaschback av Filippas små brunbrända fötter i dessa sandaler när hon var ca ett och ett halvt år.... De sötisarna fick stanna kvar hos oss:)


Wow vilken rensning!! En fullproppad släpvagn bidde resultatet av min förråds rensning:)
Herregud vad me skit (ursäkta språket men det är precis vad det var) Kartonger som jag bara ställde in där när jag flyttade hit för 9 år sedan. Ja ni förstår ju, jag ville inte ens ha grejjorna då och knappast nu heller!

Ni skulle ha sett skorna jag hittade efter nån hysterisk 90-talsepok... Jäklar jag skulle ha fotat dessa. Typ Spice Girls gigant traktorplatå de luxe!! Minns att jag var så het i dessa.... tsssss.... ;)

Nåväl nu har även dom gått i graven tillsammans med gammalt julpynt, trasiga balkonglådor, uppblåsbara badleksaker, mögliga barnkläder :/ blomkrukorna som gud glömde mm mm....

Ha en fin kväll//PIllan


Att rensa (och slänga) är gratisterapi!!! Och så kan man ju få sig ett gott skratt också, synd att du inte fotade Spice Girls-dojjorna :-)



Ha en härlig torsdag, stor kram!!!

Gud vad söta de var, släng dem inte sen heller så fina går att ha som inredningsdetalj :) Här kikade solen fram en stund så skönt. Hoppas ni fick en fin fikastund. Själv håller jag på och småplockar med grejer i Viggos rum. kram

Härligt att rensa. Och ja, man sparar de mest konstiga saker ibland. Undrar varför..

Ha en trevlig kväll!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se