Något sött till kvällen



Hallon i söta formar



Toppas med smulpajsdeg. Smält smör, vetemjöl, socker, havregryn & kokos!



Efter en stund i ugnen kommer det ljuvliga resultatet! Servera med en kula vaniljglass:)



MUMS



//PIllan


Åh, det är så gott med hallon! Ser supersmarrigt ut! Kram Helena

Det ser jättegott ut!

kolla in den här nystartade bloggen....www.nathaliebakar.blogg.se

Det där såg inte dumt ut!

Blir nog paj till kvällen... :)

Såna där små söta smulpajer brukar jag också göra när jag blir fikasugen och inte har något annat hemma, så perfekt med de små söta pajformarna!!

ha de! kram





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se