Nya älsklingar & punktering





Åh vad jag gillar mina nyaste sneakers! Är dom inte snygga så säg... ;)
Märket går väl inte att missa där bak, PUMA som passar en "tant" med klös!

Snart ska jag snöra på mig joggingskorna och ge mig ut. Vet inte om jag ska öka takten och ta till en jogg men kanske....

Vi har haft en jättemysig dag på badhuset.
Nikki var till en början lite skeptisk och höll ett krampaktigt tag om min nacke. Hon är inte speciellt road av sprutande vatten och detta fanns det gott om i barnpolerna. Typ olika djur som sprutade vatten åt olika håll, läskigt...:)
Men efter en stunds invänjning så blev det mesta istället spännande och vi tog även några varv i "strömmen".

Morgonen började dock inte allt för bra. Vi hade tänkt att ta tåget så i relativt god tid packade vi vagnen för att gå iväg men då upptäcker vi att det är punktering!!
Gah inser ganska fort att detta är inte pyspunka utan ett hål som inte lagas på en kvart.... Bidde att ringa efter A som fick komma med bilen istället...!
Typiskt va att det ska hända precis när man ska iväg på nåt?!

//PIllan


Supersnygga!!! Jag blir alltid lite avis på alla som kan ha sådana skor, jag måste ha inlägg och kan inte ha skor som är helt platta under tyvärr :-( Köpte ett par Converse härom året ändå men de funkar helt enkelt inte till mina fötter så det var kanske inte ett av mina bättre inköp ;-)



Hoppas att ni får en skön onsdag, stor kram!!!





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se