Skål för bruden



Vilken härlig dag sol, bröllop och dryck;)

Har precis kommit in efter ett eftermiddagspass i solen. Vi befinner oss just nu i fjällstugan för i morgon vankas det lite umgänge i goda vänners lag.

Först bänkade jag mig såklart framför tv:n för vigseln mellan William & Kate. Tyckte dock att tärnan var den snyggaste... Wow vilken ljuvlig klänning!
Sen kan jag bara inte sluta att häpna över alla etikettsregler och "stök" som dessa kungligheter ägnar sig åt. Fast jag tror att det är just detta som gör mig faschinerad... Har alltid varit intresserad av kungligheter och minns att jag satt som klistrad redan när Diana gifte sig och då var jag ändå bara 8 år!

Well well morgondagen ja, sista april! Vi är nämligen inbjuda i en middagsklubb som tidigare har bestått av fyra par men ett par har "försvunnit" på vägen. Så nu har vi fått den äran att överta dessa platser.
Meningen är att vi ska träffas fyra gånger per år och laga middag till varandra. Temat är hela tiden rullande på vinter, vår , sommar och höst. Så våran premiär i morgon blir att få inta en vårmiddag. När det sedan blir min och darlingens tur att laga mat så ska det vara med sommar-touch!

//PIllan


Vilken härlig bild!!



Satt också klistrad framför bröllopet. Kate var jättesnygg och klassisk även om jag kanske inte gillade att hon hade slöjan för ansiktet till en början men det skulle väl vara lite mystik omkring det hela misstänker jag!



Ha en superfin kväll! Kraam K

Själv satt jag på jobbet i en rosa tiara & följde bröllopet. Kate var otroligt vacker, men det var brudtärnan också. Hon hade dagens finaste klänning.

Ha en trevlig morgondagskväll!

Kram H

Ville bara önska er en trevlig valborg!!!



Kram kram!

Lycka till med middagen i kväll! Den kanske redan är över till och med!

Hoppas att ni haft en trevlig Valborg!!

kramar





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se