Solen genom dimman



Åh dukat för sommar och grillat! Visst längtar man nu...? Här i Underbara Lexingtons tappning, Pillan gillar YES!



Sweet sweet baby-pillows

Vaknade i morse till en riktigt dimmigt utsikt. Men allt eftersom klockan tickar så ser jag nu solen genom diset. Helt underbart, känner verkligen att energin börjar återvända! Nu ska jag ut och insupa frisk luft och boosta mig med soljuset:)

Vet att det är lite silly att instruera träningspass ikväll men jag har varken hosta, ont i hals eller feber utan nu återstår bara snytningen....
Ännu en dag håller jag tummarna och hoppas att det inte blir värre... :/

Igår var en riktig återhämtningsdag med café besök innehållande gott fika och sedan bara slapp i soffhörnet. Tittade på Mästarnas mästare, det tycker jag är riktigt underhållande!

//PIllan


Vilka härliga bilder, plötsligt längtar jag galet mycket efter sommaren :-)



Hoppas att du har en skön måndag och känner dig helt frisk nu, kramar!



PS. Jag kanske får ta tillbaka det där då med att önska Irma större ;-) DS.





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se