Tjoho, det är fredag



Ikväll öppnar vi skumpan...

Yippee som jag har längtat efter denna fredag!

Ikväll är det nämligen äntligen vinklubb igen. Kvällen ska tillbringas med mina härliga vänninor och mat, dryck och faktiskt lite bad:)

Vi har inte setts sedan mellandagarna, ja allihop tilsammans alltså... Förr var vi mycket flitigare och lät det inte gå mer en 1 månad emellan. Vet inte riktigt vad som hänt men ikväll är det i alla fall dags!

Dagen för övrigt är än så länge ganska blank... Tror jag ska ringa nån vän och föreslå en fredagsfika;)



//Kram PIllan


Kul med en vinklubb! Vi är ett gäng som kanske ska dra i gång någon form av klubb, bara för att regelbundet ha tjejkvällar!

Ha det supertrevligt ikväll! Kraaaam!

Oj ja då har du en skoj afton framför dig,

njut :-)



KRAMAR





Pernilla,

Glad prick som njuter av träning, god mat, shopping och min vardag tillsammans med älskade döttrarna Filippa och Nikki plus såklart min underbara A. Hos mig bor också Sessan Söt, hoppas du ska trivas hos oss!





Besökstoppen


© Design av Matilda.
http://mhdesign.blogg.se